19 comments on “Counter-Strike Global Offensive Türkçe [Beta] [Denendi, Çalışıyor]

  1. Arkadaşım ilk girdim güzel hoş
    2.girişte “steam_appid” adlı metin belgesine ( ben 740 ) yaptım kaydet diyorum erişim engellendi diyor yardım edersen sevinirim.

      • Nasıl administatör olabiliyorsun? Ben hem 740 denedim hem de silmeyi denedim oyun açılınca 740 yaptığım dosya yine 730 oluyor veya sildiğim steam_appid geri yüklenmiş oluyor.Nasıl administatör olabilirim?

    • kardeeş sen win 7 isen not defterı yonetıcı oalrak calıstır ve dosya ac kısmında o dosyayı sec ve kaydet o zmn kaydeder

  2. Beta versiyon yalnızca Windows 7 üzerinde denenmiştir. Tam sürüm 4 gün sonra çıkacaktır, tam sürüm ve crack hazırlandığında siteye yükleyeceğim.

  3. Deniyorum bakalım çalışacak mı bide abidin sen demişsin ki 4 gün sonra çıkacak 13 ekimdeyiz hala yok heralde dimi ? :D

Bir Cevap Yazın

